Sterrenkind cirkel

Je was er en je ging. Ik droeg je en moest je laten gaan.
Een leegte al weet ik dat je in de hemel bent. Voor altijd mijn Sterrenkind

We gaan via een visualisatie reizen naar onze baarmoeder, onze baarmoeders samen. Wat wil er gezien worden? Delen vanuit onze diepe wateren. Luisteren en steun voelen.

Dan nemen we wat we ervaren hebben in onze handen, dragend naar het Noorden, bij de dood. We mogen het een plek geven in en op de aarde. Waarbij we zelf in het midden mogen gaan staan. Kijken naar het Noorden. Ik ben in het midden van mijn leven en jij bent daar. Wat heb je mij gebracht? Wat breng je mij?

Welkom aan alle vrouwen die moeder zijn van een Sterrenkind(eren). namens Karin Korf- de Gidts